czwartek, 25 stycznia 2018

Emilia - nasza qullingowa mistrzyni

Emilia Juszczak jest emerytowanym nauczycielem bibliotekarzem, stąd pewnie pozytywna energia i otwartość do ludzi. Do Koła Haftu należy od 2009r.  Na zajęciach próbowała wielu technik jednakże qulling zawładnął jej czasem. Wyczarowuje piękne kartki okolicznościowe , które każdy chciałby z nas otrzymać, jej ozdoby bożonarodzeniowe są ozdobą każdej choinki na której się znajdą.
Jej prace zostały zauważone przez komisje konkursowe w :
-2012-konkurs w Namysłowie - wyróżnienie
-2014-konkurs w Mieroszowie - III miejsce.
Na warsztatach często przekazuje zdobyte umiejętności w ujmujący sposób z dużą dozą humoru.
Qulling nie jest jedyną jej domeną, drugą jest literatura  w szerokim rozumieniu, Jest zarówno szaloną czytelniczką jak i pisarką. Wierszem i prozą opisuje  otaczającą rzeczywistość oraz na nasze uroczystości.
O Kole i swojej obecności w nim pisze następująco:

"Tutaj odkryłam całe bogactwo Rękodzieła Artystycznego. Pod okiem instruktorki p. Doroty Chmielewskiej rozwijam się w różnych kierunkach. W Kole zobaczyłam szeroki wachlarz możliwości twórczych. Zainteresowałam się techniką decoupage, filcowanie na mokro - pejzaże. Jednak w 2011r poznałam guilling, który podbił moje serce. Zobaczyłam co można wyczarować z kolorowych pasków papieru. Wystarczy pasja, wyobraźnia i ... papier!
Przez parę kolejnych lat prowadziłam warsztaty w Ustroniu. Wielokrotnie brałam też udział w Prezentacjach Dzierżoniowskich. Z czasem quilling wciągnął mnie zupełnie i choć wymaga dużo cierpliwości i wytrwałości, uważam że efekt końcowy daje autorowi satysfakcję i wielką dumę, a także chęć do dalszego tworzenia : kartki urodzinowe, ślubne, świąteczne, pisanki, projekty trójwymiarowe, zdobienie przedmiotów."


Kartki wielkanocne



 
Kartki i ozdoby bożonarodzeniowe





                                                      Próbuje również w innych technikach

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz