wtorek, 9 stycznia 2018

Prezentacji cd, -Ela



      Ela do Koła Haftu i Sztuki Użytkowej należy od trzech lat.
Jest osobą ciepłą, pełną empatii , którą cieszy nie tylko samo tworzenie. Cieszy ją radość obdarowanych.
Jest rękodzielniczką wielu talentów, choć długo kojarzyłam ją z piękną biżuterią koralikową. Jej prace tchną estetyką i dobrym wykończeniem. Do tej pory Ela nie uczestniczyła w żadnym konkursie, lecz mam nadzieję, że kiedyś się na to zdecyduje.
 
 Sama pisze o sobie:
Wcześniej trochę szydełkowałam i robiłam na drutach swetry zimowe, blezery, czapki, szaliki. Inspiracją były wzory z kupowanych miesięczników a wykonane rzeczy sprawiały radość mnie i innym.
Jednak to co wychodził spod palców koleżanek wprawia mnie nieustannie w zdumienie. Różnorodność wyrobów, pomysłowość i doradztwo instruktorki spowodowało, że i ja wiele rzeczy zaczęłam wykonywać. Lubię kiedy w moich rękach pojedyncze koraliki łączą się w różnorodne wzory i powstaje np.  bransoletka, korale, naszyjniki. Wykonane ozdoby świąteczne, duże kwiaty z krepiny i maleńkie bukieciki ozdabiają nie tylko moje mieszkanie ale są także
 upominkami.
                                                    
Ostatnio zaczęłam robić amigurumi (japońska sztuka szydełkowania malutkich włóczkowych figurek), moje wnuki są nimi zachwycone i ciągle chcą coś nowego.
Mimo iż jestem już od 5 lat na emeryturze,  ciągle czekam na czas,  kiedy  będę miała mniej obowiązków i spokojnie oddam się temu co lubię robić. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki, dobrego czasopisma (Twój Styl, Wieczernik, Moda na zdrowie), uprawiamy z mężem działkę, pomagamy przy dwóch małych wnukach, to nie są wszystkie zajęcia dodatkowe wypełniające mój dzień.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz