poniedziałek, 5 marca 2018

Gienia


Gienia to bardzo skromna i ciepła osoba. Chętnie poznaje nowe techniki jednakże każda jej praca jest przemyślana na jej własny sposób. Jest osobą z dużym doświadczeniem twórczym
 o bardzo wyrobionym guście rękodzielniczym. Tworzy w różnych technikach a wszystkie prace wykonuje z dużą precyzją i wysublimowaniem.
 
Sam pisze o sobie
 
Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się już wiele lat temu a moja
pasja znajduje uznanie zarówno w gronie rodziny jak i znajomych. 
Przez ostatnie kilka lat próbowałam różnych form artystycznych.  
Wraz z 12-letnią wnuczką Oliwią ozdabiamy przedmioty techniką decoupage np. wszelkiego rodzaju pudełeczka, którymi później obdarowujemy najbliższych.
  Wykonujemy również ozdobione  tasiemkami bądź cekinami styropianowe dekoracje: bombki na choinkę czy też wielkanocne jaja. 
We wrześniu 2015 roku trafiłam na wspaniałych ludzi zrzeszonych w Dzierżoniowskim Ośrodku Kultury. Okazało się, że poznałam tam wielu artystów, którzy podzielają moją pasję oraz z którymi mogę wymienić się doświadczeniem, uwagami, inspiracjami. 
To dzięki nim poznałam kolejne techniki , które bardzo mnie zaciekawiły m.in. wykonywanie biżuterii z koralików oraz wszelkiego rodzaju metody haftu.
Podczas zajęć mogę stworzyć niepowtarzalne rzeczy, a pomysły i inspiracje przekazać wnuczce.
Dużym zaskoczeniem dla mnie było uzyskanie w 21.10. 2016 roku wyróżnienia w konkursie Rękodzieła w Mieroszowie (praca pt. Japonka") Bardzo lubię poświęcać swój wolny czas na moje prace i mimo, że jestem aktywną babcią dwójki wnucząt zawsze znajdę na to chociażby chwilę. 




 





 
Zapraszam do mojej galerii, w której zaprezentowałam kilka z moich prac
Galeria Gieni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz