sobota, 11 sierpnia 2012

Spotkanie sierpniowe

Już po spotkaniu sierpniowym. Spotkanie odbyło się u mnie , dzień od rana zapowiadał się deszczowo ale wypogodziło się, więc jak zwykle odbyło się ono w altance. Dziewczyny przygotowały mi na początek niespodziankę, Ułożyły przepiękne podziękowanie , czym wzruszyły mnie bardzo. Jest ono dla mnie bardzo cenne , bo płynące z serc moich koleżanek. Takie chwile  dają  siłę do  dalszej pracy:) . Oprócz tego otrzymałam piękny album z 1001 inspiracjami. Dziękuję Wam!!!

Dalej wieczór przebiegł nam na poznawaniu nas samych w konkursie "trzy zdania o sobie" .Okazało sie że nie znamy  wszystkich jakby się wydawało:)


Później jak zwykle konsumpcja potraw, nalewek i pogaduszki. Brakowało nam tylko tych co ich nie było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz