czwartek, 21 grudnia 2017

Prezentacji cd.- Helenka

 
 
Helena jest w kole " od zawsze", wspiera mnie w prowadzeniu kroniki Koła oraz w innych organizacyjnych działaniach. Dzięki niej w każdej chwili możemy pochwalić się swoim dorobkiem przedstawiając nasze działania udokumentowane zdjęciami i opisami w Kronice. A w całym rozgardiaszu na zajęciach zawsze służy swoim analitycznym i matematycznym umysłem w rozliczaniu naszych przedsięwzięć a przy tym jest bardzo twórczą osobą w różnych technikach.
Spełnia się również w roli babci haftując dla wnuka różne sympatyczne obrazki w technice haftu krzyżykowego




 

A oto jak pisze o sobie: 
"Do koła należę od początku założenia. Do tego czasu moimi robotkami było szydełkowanie, robótki na drutach, haft krzyżykowy, haft richelieu. Sama uczyłam się  haftu  płaskiego, ale dopiero tu pod fachowym okiem poznałam tajniki tego haftu. Nauczyłam się wykonywania różnych technik zdobniczych sztuki użytkowej. Uważam za dobry pomysł zawiązania sekcji , jest to miejsce gdzie nie tylko można  nauczyć się czegoś nowego, ale również są to cotygodniowe spotkania  towarzyskie. Uczestnictwo w zajęciach pozwoliło mi  brać udział  w różnych konkursach, warsztatach a przy okazji wyjazdów poznawać ciekawe zakątki naszego kraju.
Teraz nie wyobrażam sobie aby tej sekcji nie było.
Moje osiągniecia :
2008-"Wrocław w koronce"-wyróżnienie za pracę "Pieczęć miejska"
2009-Łódź "Ariadna"-wyróżnienie za pracę "Zima"
2010-Gorzów "Igłą malowane"-wyróżnienie za pracę "Wspomnienie lata"
2013-Dzierżoniów-Rękodzieło-wyróżnienie za prace "Jesień"
2015-Kamienna Góra-Nagroda Dyr.Muzeum Tkactwa za ręcznie wykonana serwetkę
2016-Jaworzno-"Pokaż co potrafisz"-"Pędzlem i nitką malowane"-wyróżnienie za prace "Jesień"
2017-Kamienna Góra-wyróżnienie za ręcznie wykonaną serwetkę.

                                                    Prace Helenki w technice hardanger



                                                
                                      Zastosowanie haftu matematycznego na torbie filcowej
                                                           
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz