poniedziałek, 9 listopada 2015

Twórcze Inspiracje 6 / 2015-recenzja

Trochę zajęło mi ogarnięcie początku roku w Ośrodku Kultury. Zakupy na zajęcia zajęły mi ogromnie dużo czasu a sprawa o tyle niełatwa, że wiązała się z rozliczeniem pobranych zaliczek:)
Ale już - zajęcia zaplanowane , zaliczki rozliczone a rok w Ośrodku dawno rozpoczęty...
Czas nadrobić zaległości:)  Pierwszą z nich jest recenzja Twórczych Inspiracji 6/2015.
Spis treści juz mnie zachęca - wiele ciekawych pomysłów na zajęcia:), tematy które kiedyś planowałam zrobić z grupą.
1.Bombki kanzashi- technika prosto opisana i łatwa do wykonania , zdjęcia tak dokładnie opisują sposób wykonania, że opis mógłby być zbędny:) Podoba mi się, że przedstawiona jest również sylwetka twórczyni.
2.Bombka z poisencją- wzór wstążeczkowy sympatyczny, jednakże samo wykonanie nie w moim guście, jednak wolę bardziej dopasowane "ubranka" bombek. Ale cóż jest to wersja na pewno łatwiejsza i dla mało wprawionych w robótkach..
3. Bombki jak rzeźby - to wykonanie zainteresowało mnie bardzo. Zdjęcie z ciekawymi i niepowtarzalnymi pracami już zachęca do wykonania a szczególne wrażenie na mnie zrobiła "Kosmiczna bombka". Mam chęć ją wypróbować:)
4. Bombka łowicka - tego nie będę próbować,a dlatego że nie "leży" mi haftowanie koralikami w taki sposób. Ale sam pomysł znajdzie swoich zwolenników.
5. Zawieszki świąteczne- to pomysł świetny - zwłaszcza dla mojej grupy, jako dopełnienie do zajęć. Po zajęciach z "gwiazdkami koralikowymi" kursy stanowić będą doskonałe uzupełnienie koralikowych ozdób świątecznych. Opis wydaje się prosty a ścieg peyote używany jest do innych wzorów koralikowych , więc drobne ćwiczenia w formie ozdób na choinkę dla osób takich jak ja:)
6. Skrzaty z szyszek podobnie jak ozdoby z filcu i guzików- pomysły dla pracy z dziećmi- sympatyczne. Wykroje przejrzyste , prace niewymagające- hmmm może się skuszę:)
7. Wzory krzyżykowe - jak nie gustuję w tej technice, tak te wzory przypadły mi do gustu, są takie radosne !!
8.Ubranko na drutach na bombkę- wygląda również sympatycznie, technika dla mnie mało uprawiana, ale moja "rodzona" matka i tu polegam na jej opinii stwierdziła, że kurs jest przystępny i czytelny..
9.Podoba mi się strona "W motkach zakręceni" -opisująca rodzaje włóczek, przy tak ogromnym rynku czasami brak nam wiedzy co do czego...
10.Szal fantazyjny- opis czytelny,  choć chyba komin w kwiatki podobałby mi się bardziej. Podoba mi się że pokazano także  inne ich wykorzystanie, czasami tak nam brakuje wyobraźni:)
11. Kolia żywiołów - to wyzwanie! duużżo szycia , wykrój mi się podoba ale wykończenie średnio. To oczywiście kwestia co komu pasuje i do czego:) Pracochłonna rzecz.
Generalnie dużo ciekawych pomysłów. Gratuluję pomysłodawcom, których sylwetki przy tej okazji udało poznać:). Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz